Neutrogena
Neutrogena® розпочала свою історію у 1930 році, коли засновник Еммануель Столарофф створив невелику спеціалізовану косметичну компанію Натон. У перші роки Натон був постачальником салонів краси, зазвичай пов'язаних із гламуром кіноіндустрії. До 1940-х Натон почав виробництво та розповсюдження косметики для роздрібного ринку.
У 1954 році у відрядженні до Європи, Столарофф чув про незвичайне мило, розроблене доктором Едмондом Фроном, бельгійським косметичним хіміком. Запатентована формула Фронту виробила м'яке, прозоре мило, яке швидко та легко змивалося зі шкіри, залишаючи, по суті, залишки мила. Через 11 хвилин після миття цим унікальним милом шкіра повернулася до свого нормального значення pH – всього на одну хвилину більше, ніж вимита лише простою водою!
До 1962 року мило Neutrogena® було настільки синонімом іміджу компанії, що компанія була офіційно змінена на Neutrogena®.
Ллойд Котсен, який є невід'ємним членом сімейства Neutrogena®, став президентом компанії у 1967 році і зробив ще одне ключове рішення, яке вплинуло на майбутнє компанії – просунути переваги мила Neutrogena® для медичної професії. Міцні відносини між корпорацією та дерматологами, дали компанії виняткову конкурентну перевагу.
Оскільки бренд Neutrogena® отримала унікальне визнання з боку медицини, новий акцент був зроблений на маркетингові та дослідницькі зусилля зі створення лінії безпечних, м'яких, високоякісних продуктів для догляду за шкірою. У 1973 році компанія стала публічною, а до 1980 року компанія вийшла на ринок догляду за волоссям.
Повага та довіра, придбані корпорацією Neutrogena®, привели до його придбання Johnson & Johnson у 1994 році.
Neutrogena® постійно розширюється у своїх дослідженнях та виробництві, а з ними і зростаюча кількість задоволених клієнтів компанії.
Немає жодного товару.